Producenci
Produkt dnia
rabat newsletter

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

1.Jeśli towar nie odpowiada użytkownikowi, można go wymienić na coś innego co aktualnie posiadamy w ofercie. Wymiana w obie strony odbywa się na koszt Kupującego.

Chęć wymiany, zwrotu należy zgłosi do 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Na odesłanie towaru od momentu zgłoszenia mają Państwo 14 dni kalendarzowych. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne metki, opakowanie.

Firma nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) zwracamy równowartość zakupionego przedmiotu + najtańszy oferowany przez nas koszt przesyłki.

2.Wszelkie reklamacje wynikające z wady materiału lub niekompletnego zamówienia, są realizowane na nasz koszt. Przesyłki reklamacyjne prosimy odsyła listem poleconym ekonomicznym.

Nie przewidujemy pozasądowych dróg rozwiązywania sporu.

 

 

 


3.W celu szybkiego rozpatrzenia Państwa zwrotu prosimy:

-wypełnić formularz zwrotu (otrzymali go Państwo w przesyłce) podając w nim niezbędne informacje i odesłać wraz z  towarem  na adres:

"Mabo" Brachmański Marek
Zapolskiej 17

44-274 Rybnik

Do odsyłanego towaru należy dołączyć otrzymany wraz z nim paragon lub fakturę VAT.

4.Nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem.

 

Formularz zwrotu do pobrania:

Formularz zwrotu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl